Vyřizování stížností

Našim cílem je maximálně naplňovat potřeby našich klientů a to k jejich plné spokojenosti. Máme zavedený interní systém hodnocení kvality odvedené práce. Neustále pracujeme na zkvalitnění našich služeb průběžným vzděláváním a výběrem vhodných pracovníků. Zabýváme se každým podnětem na zkvalitnění našich služeb.

Stěžovat si na kvalitu, na způsob poskytování služby nebo na pracovníka může klient, pacient nebo jeho blízcí kdykoliv. 

Jakou formou lze stížnost podat?

  •  Ústně

    • pracovníkovi služby
    • vedoucí služby
    • vedení organizace
  • Písemně

    • na adresu Školní náměstí 56, 537 01 Chrudim
  • Elektronicky

Všechny stížnosti jsou evidovány a vyřízeny nejpozději do 30 dnů ode dne jejich podání dle vnitřních pravidel organizace. Osoba, která stížnost podala, je s výsledkem vyřízení stížnosti písemně seznámena.

Konkrétní pravidla pro podávání a vyřizování stížností v pečovatelské službě a osobní asistenci ke stažení zde.